Hotellkedjan Radisson Blu fick priset ServiceScore 2014 - | Konferensvärlden >" />
Mötesnytt > Hotellkedjan Radisson Blu fick priset ServiceScore 2014

Hotellkedjan Radisson Blu fick priset ServiceScore 2014

Grattis Radisson Blu – vinnare i kategorin "hotell" i tävlingen ServiceScore 2014. Läs mer >>

14 april 2014, uppdaterad: 15 april 2014

Priset ServiceScore som baseras på svenska konsumentundersökningar delades i kategorin hotell ut till hotellkedjan Radisson Blu, som är en del av Carlzon Rezidor Hotel Group. På Radisson Blu jobbar man efter en servicefilosofi – "Yes I can".

"Alla våra medarbetare arbetar dagligen med vår servicefilosofi i åtanke. Alla kunder är unika för oss och vi är fast beslutna om att erbjuda den absolut bästa servicen och äkta gästfrihet. För oss är en kund som väljer att återvända ett kvitto på att vi är på rätt väg", säger Petter Eilertsen, Regional Director för Radisson Blu i Sverige, Danmark och Island.

Över 3 000 svenskar deltog i ServiceScores undersökningar där de svarade på hur servicen upplevdes i förhållande till deras förväntningar. 130 företag från en rad olika branscher har utvärderats.



Se alla inom temat här

Senaste i Mötesnytt


Erbjudanden

Till alla erbjudanden »

Få vårt nyhetsbrev

Snabb söktjänst och kostnadsfri bokningshjälp med allt för konferenser, möten och event.

Kontakta oss!

Telefon: 08-506 285 00 | 020-10 00 59

Adress: Industrivägen 1, 171 48 Solna

E-post: info@bokningsbolaget.se

www.bokningsbolaget.se


Medverkan och annonsering

Läs mer om de exponeringspaket som vi erbjuder företag inom möten, event och konferens.

Allt inom möten och konferens

Konferensguiden | KonferensVärlden | Festplatsen
Få konferensoffert redan idag!  Följ oss på Facebook
Följ oss på Facebook så får du uppdateringar om nyheter och erbjudanden.