Fazer Konferens säljteam växer
Fazer Konferens utökar sin säljkår med ytterligare två kundutvecklare,
Malin Jansson och Martin Dahlberg.
18 november 2008, uppdaterad: 28 maj 2013
Båda kommer att utgå från Stockholm.
– Som ett led att stärka vår position på marknaden och öka försäljningen
har vi nu på kort tid nyanställt tre
kundutvecklare, säger Pernilla Boström, försäljningschef på Fazer
Konferens.
Malin har många års erfarenhet från hotellbranschen. Bl.a har hon arbetat
inom Scandic-koncernen, på Selma Spa i Sunne
och på Hilton Slussen i centrala Stockholm. Malin kommer närmast från
Konfereragruppen där hon har arbetat med försäljning.
Martin har en utbildning inom ekonomi med inriktning mot marknadsföring
från Södertörns Högskola. Sedan 2006 har Martin
arbetat med bokning och försäljning på Bosön, en av anläggningarna som
drivs av Fazer Konferens.
Se alla inom temat här
Senaste i Mötesnytt
Öijared Resort Västergötland
Istället för trängsel och stress, kunde kollegorna på Philips i Göteborg njuta av vilsam natur, effektiva möten och en känsla av gemenskap på bekvämt avstånd från stadens brus. – Vi har faktiskt fått mer värde för pengarna här, säger konferensarrangör Torbjörn Luther.