Hotellkedjan Radisson Blu fick priset ServiceScore 2014
Grattis Radisson Blu – vinnare i kategorin "hotell" i tävlingen ServiceScore 2014. Läs mer >>
14 april 2014, uppdaterad: 15 april 2014
Priset ServiceScore som baseras på svenska konsumentundersökningar delades i kategorin hotell ut till hotellkedjan Radisson Blu, som är en del av Carlzon Rezidor Hotel Group. På Radisson Blu jobbar man efter en servicefilosofi – "Yes I can".
"Alla våra medarbetare arbetar dagligen med vår servicefilosofi i åtanke. Alla kunder är unika för oss och vi är fast beslutna om att erbjuda den absolut bästa servicen och äkta gästfrihet. För oss är en kund som väljer att återvända ett kvitto på att vi är på rätt väg", säger Petter Eilertsen, Regional Director för Radisson Blu i Sverige, Danmark och Island.
Över 3 000 svenskar deltog i ServiceScores undersökningar där de svarade på hur servicen upplevdes i förhållande till deras förväntningar. 130 företag från en rad olika branscher har utvärderats.
Se alla inom temat här
Senaste i Mötesnytt
Öijared Resort Västergötland
Istället för trängsel och stress, kunde kollegorna på Philips i Göteborg njuta av vilsam natur, effektiva möten och en känsla av gemenskap på bekvämt avstånd från stadens brus. – Vi har faktiskt fått mer värde för pengarna här, säger konferensarrangör Torbjörn Luther.