Noors slott ”Best Customer Experience of the Year”
Prisbelönta Noors slott vann guld i kategorin årets bästa kundupplevelse (”Best Customer Experience of the Year”) i HSMAI Europe Awards i Amsterdam. HSMAI European Awards 2017 är ett pris som delas ut till både enskilda individer och företag som utmärkt sig i sitt arbete inom besöksnäring, resor och turism.
12 april 2018, uppdaterad: 12 april 2018
Priset omfattar kundservice, optimering av kundresan och återkoppling på kundupplevelsen/servicen. I bedömningen inkluderas hur viktiga steg i kundresan identifieras, hur kritiska punkter identifieras och hur kunden involveras samt hur servicen löpande förbättras och optimeras. Vidare så bedöms även hur den höga kvalitén i servicen upprätthålls.
"Två år i rad har vi vunnit pris som årets bästa konferensanläggning i den nationella svenska tävlingen ”SSQ Awards” men det smäller så klart ännu högre om vi skulle lyckas vinna ett pris i internationell konkurrens." skrev Noors Slott på sin hemsida vid nomineringen, före de visste vem som faktiskt skulle ta hem priset.
Den 10 april vann Noors slott guld i kategorin årets bästa kundupplevelse (”Best Customer Experience of the Year”) i HSMAI Europe Awards i Amsterdam.
"Vi är så glada och tycker det är otroligt roligt att få ett så fint erkännande för vårt hårda arbete med att vara på topp. Vi vet att vi ger allt för att ge våra gäster den bästa tänkbara upplevelsen när ni besöker Noors slott för en konferens, ordnar bröllop eller spenderar en weekend hos oss. Men det är så roligt att få en sådan här fin internationell utmärkelse som bevis på att vi gör ett bra jobb." skriver Noors Slott på sin hemsida efter att ha vunnit guld.
Se alla inom temat här
Senaste i Mötesnytt
Öijared Resort Västergötland
Istället för trängsel och stress, kunde kollegorna på Philips i Göteborg njuta av vilsam natur, effektiva möten och en känsla av gemenskap på bekvämt avstånd från stadens brus. – Vi har faktiskt fått mer värde för pengarna här, säger konferensarrangör Torbjörn Luther.